sili🕊

我们曾如此渴望命运的波澜,到最后才发现,人生最曼妙的风景,竟是内心的淡定与从容,我们曾如此期盼外界的认可,到最后才知道,世界是自己的,与他人毫无关系。

Start A Riot - Banners

No surrender.
No retreat.

A-水塔先生 、:

久等了,我回来了。

     在立秋后的几天,收拾了一下最近有些繁乱的生活和节奏。

     打扫卫生、买了喜欢的4个老柜子(路过二手家具店第一眼看到喜欢了,所以果断收下)   放在店里,被有些褪色的蓝色吸引,在柜子上面放了两盆“飞羽”,种在绿色的加仑盆里的植物总散发一种淡然的力量。给多肉浇了水,叶插了落下的叶子,捞掉死了的黑色金鱼,喷了水的苔藓又恢复活力......

    为了自己喜欢的一切(生活方式、或者说是一种理想吧),就觉得这首歌好合适目前的心境,希望你们也喜欢“Start A Riot -Banners”   。

I will march down an empty street like a ship into the storm
我会在空旷的街道前行像一艘驶入狂风暴雨中的船
No surrender, no retreat
绝不投降,绝不后退
I will tear down every wall
我会拆毁每一堵墙
Just to keep you warm
只为让你温暖

Just to bring you home
只为带你回家
I will burn this city down for a diamond in the dust
我会焚烧这座城池只为尘埃中的一枚钻石
I will keep you safe and sound when there's no one left to trust
当无人可信时我会确保你安然无恙
Will you take my hand?
你会握住我的手吗
We can make our stand
全力抗敌
If your world falls apart
如果你的世界崩塌
I'd start a riot
我会发动暴乱
If night falls in your heart
如果夜幕在你心中降临
I'd light the fire
我会燃起火焰
In the dark, when you sound the alarm
黑暗中,当你鸣响警报
We'll find each other's arms
我们会找到彼此的臂弯
For your love, all you are
为了你的爱,你的所有
I'd start a riot
我会发动暴乱
I will wade through the fire and smoke like sunlight through the haze
我会穿过烟与火就像阳光拨开阴霾
I will fight till the flag waves white until my dying days
我会战斗到最后一刻
Through the bombs and blasts
在炮火中
We will take it back
夺回一切
If your world falls apart
如果你的世界崩塌
I'd start a riot
我会发动暴乱
If night falls in your heart
如果夜幕在你心中降临
I'd light the fire
我会燃起火焰
In the dark, when you sound the alarm
黑暗中,当你鸣响警报
We'll find each other's arms
我们会找到彼此的臂弯
For your love, all you are
为了你的爱,你的所有
I'd start a riot
我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
If your world falls apart
如果你的世界崩塌
I'd start a riot
我会发动暴乱


评论
热度(104)

© sili🕊 | Powered by LOFTER